کد مطلب: 306668
خطبه‌هاي رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران در مصلاي تهران؛
پيوستگي مومنين به معناي ولايت و موجب رحمت الهي است
تاریخ انتشار : 1403/07/13
نمایش : 18
خطبه‌هاي رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اين هفته تهران دقايقي قبل آغاز شد و رهبر گفت: همبستگي ملت هاي مسلمان موجب عزت کشورهاي اسلامي خواهد شد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مراسم بزرگداشت مجاهد في‌سبيل‌الله و سيّد عزيز امت اسلامي، شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله و همراهان ايشان از جمله سردار شهيد نيلفروشان از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي هم اکنون در مصلاي امام خميني (ره) با تلاوت قرآن آغاز شد و خطبه‌هاي رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اين هفته تهران دقايقي قبل آغاز شد.

اين مراسم تا پيش از آغاز خطبه‌هاي نماز جمعه ادامه خواهد داشت و سپس، نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه مي‌شود.

درهاي مصلاي بزرگ امام خميني (ره) از ساعت ۵:۳۰ صبح به منظور برگزاري مراسم بزرگداشت سيدِ مقاومت سيدحسن نصرالله و همچنين اقامه نماز جمعه به امامت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب بر روي عموم مردم گشوده شد.

اتوبان و خيابانهاي اطراف مصلاي تهران مملو از جمعيت مشتاق خواندن نماز به امامت رهبري است. حجم ورودي به مصلا در حدي زياد است که جمعيت براي دقايقي در برخي ورودي‌ها در صف مي ايستادند.

تراکم حضور مردم و حتي خانواده‌ها در محل نماز جمعه به حدي زياد است که علاوه بر صحن مصلا مترو و خيابانهاي اطراف مصلا نيز مملو از جمعيت شد.

امروز به وقت «جمعه نصر» زمان ديدار فرا رسيد؛ با اينکه زمان رسمي مراسم ساعت ۱۰:۳۰ اعلام شده بود اما مردم از صبح زود و پس از اقامه نماز صبح خود را به مصلي امام (ره) رسانده بودند تا در مراسم گراميداشت «سيد مقاومت» شرکت کنند. تاچشم تکان مي‌دادم فقط جمعيت مي ديدم؛ در مصلي جاي سوزان انداختن نيست. از پيرمرد خميده و عصا به دست گرفته تا سربازدهه ۹۰ رهبري انقلاب آماده‌اند تا با خط حزب الله تجديد ميثاق کنند. «الله اکبر» به اين همه حضور....

تعدادي از شرکت کنندگان نيز که پرچم‌هاي حزب الله لبنان و فلسطين و تصاويري از حاج قاسم سليماني و سيد حسن نصرالله را به همراه داشتند، با شعارهاي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل» انزجار خود را از جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي در غزه اعلام کردند.

اين حضور حماسي فقط مخصوص تهراني‌ها و ايراني‌ها نيست بلکه از کشورهاي هند، عراق و پاکستان هم در گردهمايي بزرگ مقاومت در پايتختِ ايران شرکت کرده‌اند. آنها آماده‌اند تا بگويند پس از شهادت «سيد عزيز مقاومت» عزاداريم اما عزاي ما به معني ماتم گرفتن و افسرده شدن و گوشه‌نشيني نيست بلکه از جنس عزاي حضرت سيدالشهداء(ع) است.

به گزارش راه دانا، مردم عاشق ولايت ساعت‌ها قبل از اينکه درهاي مصلي باز شود خود را به محل برگزاري مراسم رسانده بودند.

تا ساعاتي ديگر مراسم بزرگداشت شهيد سيدحسن نصرالله آغاز مي‌شود

 

م اکنون سيل خروشاني از جمعيت خود را به مصلي رسانده‌اند و هر لحظه به تعداد جمعيت افزوده مي‌شود، از زمان باز شدن درهاي مصلي، ازدحام جمعيت بسيار بالاست.

تا ساعاتي ديگر مراسم بزرگداشت شهيد سيدحسن نصرالله آغاز مي‌شود

نمازگزاران در حالي که عکس‌هاي رهبر معظم انقلاب، شهيد سيد حسن نصرالله، شهيد سردار حاج قاسم سليماني و شهداي مقاومت و … را در دست دارند به سمت محل برگزاري نماز در حال حرکت هستند.


خبر در حال بروز رساني است...

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg